lördag 6 februari 2010

Uppladdning

Ikväll är det melodifestivalen del 1 på tv.
Jag tänkte se det... brukar vara sådär lite lättsmält halvljummen slöunderhållning, och det gillar jag.Man behöver inte anstränga sig liksom...och man behöver inte skratta åt de krystade skämten som programledarna brukar försöka sig på...för det är ju musiken som ska vara i fokus.Iår är jag mycket dåligt insatt...har inte den blekaste aning om vilka som ska vara med i melodifestivalen iår! Säkert dom gamla vanliga...plus nån helt otippad plus ett gäng som egentligen inte har något där att göra ,men är där iallafall för att nån skruvad idiot på svt tror att det är bra underhållning. Ni vet dom där bidragen då man passar på att gå på toa eller poppa mer popcorn...eller för all del rasta hunden...bara man slipper höra skiten!
Jag har för säkerhetsskull laddat upp med lite kallt att dricka och lite gott att tugga...mannen ska iväg på Hockey så jag är all by myself....nåja...hundarna är ju också här.Vi ska sträcka ut oss i sofforna och slöa hela kvällen lång.

Inga kommentarer: