fredag 5 februari 2010

Ska det då aldrig sluta snöa...va?

Kallt , kallt och snö.Så in i h-vete.Och nu snöar det ännu mera....
Syrran kmmer inte imorgon, det blir nästa helg istället.Jag har nu hällt upp ett glas vin som jag sitter och sippar på...ahhh!Har inte köpt några chips idag...Uma bajsade ner sig i bilen idag igen...luktade inte alltför gott i bilen kan man säga, alltså stannade vi inte på någon affär på hemvägen utan föredrog att åka direkt hem för att minska den plågsamma tiden i bilen.Jag undrar om det blir helg ändå...fastän jag inte har några chips hemma....jag brukar inte vilja testa och chansa....men nu blir jag så illa tvungen.Återkommer med rapport sedan om helgen verkligen kommer ändå eller inte.Fast det skulle kanske inte skada om jag va utan chips några helger...eller skulle det?Då kanske man skulle minska sina volanger(valkar låter så fult!) lite grann...eller så får jag jobba lite hårdare på löparbandet istället...men jag har snörvlat och hostat sedan nyår...Imorgon köper jag chips.På måndag...då minsann ska jag nog börja träna och leva sunt och allt det där...mest troligt...eventuellt...hypotetiskt möjligt...nåja...

Inga kommentarer: