torsdag 4 februari 2010

Nytt år...igen!


Ja.Jag vet.Skäms på mig! Inte uppdaterat sedan maj 2009.
Har inte haft lust att blogga.
Nu har jag lite mer lust.
Kolla tavlan högst upp....den hittade jag på Statt här i Skellefteå.
Jag ville ha den direkt, men den va inte till Salu....förstår inte riktigt varför jag vill ha den...jag bara vill det...det är inte precis min stil på konst egentligen...tyvärr glömde jag vad konstnären hette.Nåja, kanske får köpa den när den hängt klart där...inte för att jag vet var den skulle hänga.Har blivit fåfäng sedan sist...har tillslut bestämt mig för att inte bita på naglarna och för att det trots allt är ganska trevligt att gå till frissan mer än en gång per år...
Har faktiskt unnat mig att gå var tredje vecka till en nagelsalong och fått såna där gelénaglar, roligt att få ha fina fingrar!Har aldrig haft det förut...förutom när jag gifte mig...dom är förvånansvärt starka, inte som mina egna som aldrig lyckades bli långa och fina utan smällde av så fort man tog på sig ett par jeans eller öppnade en bildörr! Apropå frisyren...jaja..jag vet att jag ser ut som en surkärring på bilden...men skit i det! Koncentrera er på håret istället...ingen 10 centimetes utväxt! Nu jädrar ska detta underhållas så att man inte ser ut som nån sorts "trailer-park trash" från amerikanska mellanvästern...
Något annat har också hänt sen sist....vet inte ännu om jag ska känna mig förolämpad eller lite nöjd...jag va på systembolaget en kväll i början av förra veckan...och karln i kassan bad inte om att få se mitt leg!? Det är första gången det händer....är jag gammal nu? Det står en skylt att man ska vara beredd att visa leg om man är 30 år och yngre....jag väntade och väntade....men helt plötsligt va köpet klart och där står jag som en fågelholk med kvittot i handen....snopet!Men vi får se nästa gång...man kanske inte kan dra några riktiga slutsatser av bara en gång....nästa gång får jag nog visa...bergis! Fortsättning följer.....

Inga kommentarer: