lördag 6 februari 2010

Ja...då va det över för den här gången...







Ja....melodifestivalen del ett är klar. Gick ungefär som jag trodde.....



Jag har ätit för många chips.Ola ser fortfarande påtänd ut när han står på scen(nej..det gick inte över efter körslaget..)Jenny Silver borde aldrig slutat sjunga dansband....och svenska folket röstade inte vidare Linda Pritchard...skandal! Hon är för bra för denna tävlingen så det va väntat.Salem alFakir till final är helt godkänt...har faktiskt inte hört honom så mycket förut...positivt överraskad blev jag!
Uma har legat i mitt knä hela kvällen så jag är gode stel! Nu är mannen hemma igen så han har fått ta över Uma.Hon vill inget hellre än att ligga i famnen på kvällarna...och det får hon också!Hon är så mysig! Min lilla pussgurka!

2 kommentarer:

Ina sa...

Haha, vi slapp spektaklet alldeles då farmor & farfar dök upp helt oväntat!

Tilja är också en riktig myspropp, skulle mer än gärna ligga i soffan med oss om hon bara fick...å matte smälter lite för varje försök - måste nog skaffa en saccosäck så vi kan mysa vid TVn

Kramizar från Liden

Toffs sa...

Ja, visst delar vi allt såna galna minnen... Och vad vuxna vi tyckte att vi var då...Lustigt egentligen, att man tycker man är supervuxen när man är sexton-sjutton och nu, tio år senare, så undrar man om man nånsin kommer bli vuxen...haha

Jag saknar min lillplupp, han gillar också att ligga i knät och mysa...om det inte varit en månads karantän på Irland så...