tisdag 23 februari 2010

Gnäll och gnöl och gny...irriterande irriterad på hela jävla världen!

håhå jaja...Det är vardag....Åh så mycket vardag det är just nu!Finns det något som är mer vardag än en tisdagskväll?Allt är bara piss just nu!Har inga roliga böcker att läsa, lön och bokrea först senare i veckan....åhhhh!!Jag är ful i håret för jag har världens utväxt(trailerpark trash från Amerikanska mellanvästern, det är jag det!), och det är fortfarande två veckor kvar tills jag ska till frissan...tog längre tid än jag räknat med att få en ny tid...morr!Jag är torr som ett gammalt papyrus i huden på grund av denna jävla kyla, och hunden han gnäller och piper, för han vill ut och pissa på alla löptiksfläckar som är runt vår gård numera...och när han väl kommit ut och man bylsat på sig sjuttioelva lager dunjackor och tjocksockar för att följa med, ja då ska han promt in igen för han kom på att det va kallt!Jag är så förbannat less på allt jävelskap med allt hela jävla tiden!Och datorjäveln är seg så förbannat! Vill ha en ny.Lär nog ta sin lilla tid att spara ihop till den...hatar att spara...vill ha nu!Borde börja träna lite igen...men har ingen som helst lust! Jag anser att träning ska kännas roligt och att man gör det för sin egen skull...just nu känns tamejfan INGET roligt!!! Känns som att hela jag är som en spänd fiolsträng hela tiden....kan inte slappna av fastän jag nästan är i ett apatiskt tillstånd ibland...hjärnan rusar...
Måste ha ett avstamp snart känner jag, typ "imorgon börjar resten av ditt liv"...känner att jag bara segar på i gamla hjulspår utan att riktigt ha ett mål.Skulle vilja sätta mig ner och fundera...vad vill jag? Inte bara.."vad är det förnuftigast att göra?" Känns som att jag tappat bort mig själv....Jag är inte en olycklig människa...jag har det bra, jag är älskad och jag älskar. Men det behövs något mer....på ett personligt plan...kan inte sätta fingret på det nu...kräver åtskilliga funderingar innan jag kan precisera vad jag kan göra för mig....det handlar inte om att köpa prylar eller något sådant(Och nej! Jag tänker inte gå och bli religiös!), jag vill bara känna igen mig själv igen....

Inga kommentarer: