måndag 28 april 2008

Migrän...

Hej!
Idag blir det ingen bild....ser för risig ut.
Har vart en riktig hund- och pluggardag. Här behövs inte tvätta håret, bara att fläta och trycka ner en keps.... ut med de små jyckarna i skogen en sväng, sedan in och på med datorn. Skriva , skriva, skriva,skriva, tänka,tänka,tänka,tänka. Tillslut har det nu resulterat i en rejäl överhettning av systemet, Migrän. Mina rara vovvar som snusat och sovit så sött under tiden jag pluggat, har nu lagom till migränen kom smygande, piggnat till rejält och jagar varann genom huset , sätter rejäla repor i parketten, nåja den skall ändå slipas om så småningom.....Magnus får jag inte tag i, han jobbar väl och står i.... jag har inte tid med migrän....har så mycket plugg kvar så det räcker flera månader om jag vill(...inte för att jag vill. )Måste ta tag rejält i mina uppsatser, jag har ju material till bägge två, men ingen teori och skrivkramp så in i bomben! Nu vill jag bara krypa ner i ett mörkt svalt rum och gömma mig, gärna med en halvliter "Ben&Jerry" , har ni testat "Peace of cake"? Ojj så gott!Mmmmm! Men nu kan jag ju inte göra det..suck! Först mata de rara små vovvarna, sen vänta på att Mange kommer hem så jag kan berätta att jag inte har en aning om vad vi ska äta till middag, sen ut med de rara små vovvarna. Sen om jag har tur , kanske jag kan gå in i det där mörka svala rummet jag pratade om, fast utan "Ben&Jerry".... tyvärr.....

Inga kommentarer: