söndag 25 maj 2008

Nytt jobb!

Jag har fått ett nytt jobb! Som ekonomiassistent i Boliden! Till att börja med är det som ett vikariat över semestrarna, men jag hoppas förståss på att jag ska få fortsätta även i höst! Det firade vi i helgen med jordgubbar och champagne! Jag är jätteglad! Går ju ut skolan nu och får jobb direkt! Känns verkligen jättebra! Nu jobbar alltså jag och Magnus på samma ställe.....det är rätt långt att köra...men om det gäller en kortare period är det helt okej....och vi letar ju hus i skellefteåtrakten för fullt just nu....Uma och Frej kommer att följa med oss till jobbet...finns en jättefin hundgård med varmt hundhus med el , där dom ska få vara....precis utanför dörren till kontoret. Vilket innebär att vi kan gå ut till dem många svängar under dagen och ta ut dem på promenader.....=) Nä nu ska ja gå och lägga mig...klockan är snart 22 och jag ska upp 5 imorron!

1 kommentar:

Andreas sa...

GRATTIS! Vi skulle oxå behöva en ekonomiassistent för att hålla koll på alla utgifter ;-)