tisdag 13 maj 2008

En dag som alla andra....nästan

Idag har det varit mycket underligt väder..... På morgonen då jag och Frej va ner till stranden, va det mulet och blåste lite... Frej passade på att bada lite...hm.... På förmiddagen när jag satt och pluggade kom utan förvarning en snöstorm ?! Trodde vi skulle slippa det nu... Sen blev det sol och vindstilla..så jag och Uma gick till lill-skogen för att träna lite.....precis när vi är framme kommer det en hagelskur....och inga små hagel precis!!! Jätteont gjorde det, så vi sprang hem igen! Jag passade på att göra lite lunch, Dinkelpasta med röd pesto och fusk-parmesan....sååå gott!! Och nu skiner solen igen ute! Hoppas bara att det är fint väder ikväll, för då är det dags för andra turen i milspåret(första avklarad i lördags!) Och även min tur att ha pulsklockan som vi har köpt. Det är jättespännande att kolla efter träningen hur pulsen och kalorieförbränningen har legat under de olika partierna, sen kan man synka klockan med datorn så man får över all info dit också. När man tränar vill man ju se resultaten av träningen också, annars är det lätt att tappa motivationen.....Det kan ju ta ett tag innan klädrna sitter lösare och vågen visar mindre. Men det betyder inte att inget har hänt med kroppen. Med hjälp av klockan ser man ju direkt vad som händer! Otroligt peppande! Nä nu ska jag återvända till mina riskanalyser och portföljvalsteorier....suck! Måste ju bli klar nån gång...

Inga kommentarer: