söndag 11 april 2010

Åh va det är skönt med helg!!!








Åh vilken härlig helg! Snön smälter bort mer och mer , och det är varmt och soligt!
Va en sväng på stan idag och köpte lite nya vårskor....ett par stövletter som satt som gjutna och i stl 35 också så jag slipper hasa omkring i för stora skor som alltid annars! Och ett par Puma som passar till allt, fast jag har väl mest tänkt ha dem på utställning eftersom de är ganska nätta och sitter bra på foten då man springer! Men sen när vi va ute och sprang lite senare så kom jag ju på att jag nog behöver nya löpardojjor också....mina kära saucony har nog sett sina bästa dar.... =( , nåja det bästa av allt var att ena paret( det dyra) va det över 60% rabatt på! Det brukar liksom aldrig hända mig, att det dels finns skor i min storlek, att dom e snygga , att dom är på rea, att det dessutom fanns TVÅ skor SAMMA dag i SAMMA butik....ja det måste va rekord eller nåt....
Nu har vi precis ätit middag....kände oss lite lata så vi stekte lite kabanosskorv, slängde ihop en tomat& mozzarellasallad och en mangoyougurt, samt lite chilioliver.Snabbt och gott!
Nu blir det en kvällsprommis med Uma och Frej och sen sova tidigt...imorrn e de måndag igen...och säkert kommer jag ha fruktansvärd träningsvärk....aj...


Inga kommentarer: